Rubriky

Archive for Listopad, 2022

Trasa:  36 km

Výškové metry: 294 m

Účast:  Míra D., Pavel T., Vítek S., Zdenál, Petr Š.

Vyjížďku nedokončil: Zdenál, ale přišel jen o asfaltový trejl po Rudolfovské

Defekt: nikdo

Trackmaker: Vítek S.

GPS: mapa

Komentář: Déšť a pouhé +2°C se výrazně projevili na účasti. Jeli jen skalní (Míra D., Pavel T., Vítek S.), ti co párkrát nebyli a těšili se (Petr Š.) a ti co byli v práci na kole a jinak se domu dopravit nemohli (Zdenál) 🙂 . Bylo hodně nevlídně, voda a bahno ze všech stran i když jsme se snažili jet po zpevněných cestách. Místy to hrozilo pádem, jehož následky by byly tragické. Naštěstí jsme dojeli bez pádu, ale i tak hodně zablácení – zadní blatník dost pomůže, ale ne všichni ho vozí. Já bych sám sebe do hospody nepustil. První nápad byl, když už jsme z Rudolfova jeli po asfaltu, zajet potěšit Stenlyho do Podkovy. Naštěstí pro něj měli zavřeno. Další pokus byl Šnyt. Snad se tam hoši vnutili, já nevím, šel jsem spořádaně domů (dát si neslazený čaj a suchý rohlík).

Trasa:  25 km

Výškové metry: 523 m

Účast:  Jirka V., Míra D., Pavel T., Vítek S., Banán, Jirka T., Zdenál, Petr Podh., Milan J., Vláďa Ř., Pavel K., Petr z Boršova, … (mám pocit že ještě někdo jel, ale z fotek a z paměti jsem víc nedal)

Vyjížďku nedokončil: nebo spíš špatně zahájili, dojeli “jen” do hospody – Venca K., Eri, Bivoj

Defekt: nikdo

Trackmaker: Pavel K.

GPS: mapa

Komentář: Cíl jsme měli jasný, hospoda a domů vlakem. Ne všichni ale byli u toho, když se domlouvalo kam se jede, tak se někteří ještě na Kluku divili, kudy že jedeme do Borovan 🙂 . Trasér naštěstí dobře věděl kam se jede a neomylně mířil do Holubova. Mlha a vlhkost byla taková, že už vlastně pršelo, takže jsme se všichni do Restaurace pod Kletí moc těšili. Venca s Erim dokonce tak, že už tam na nás čekali (vyjížděli dřív a dali si západ slunce na Kleti). A v průběhu večera ještě dorazil Bivoj na silničce, a to jsme se divili všichni, kudy se dá jet do Holubova – Rychnov nad Malší, Hojná Voda … bysme mu asi neuvěřili, ale měl i fotku, tak Přemo zkontroluj, jestli v tom Rychnově byl 🙂 🙂  V hospodě nás čekali a bylo z čeho vybírat – krémová zeleninová polévka, kaťák s hranolkama, nugátové knedlíčky v perníku se zakysanou smetanou a karamelem jako dezert! Leta jsme do Holubova nejezdili, protože v úterý bylo zavřeno, tak si myslím, že nyní se změnou provozovatele se sem podíváme častěji. Jen ten vlak zpátky jezdí moc brzo, dokonce tak, že je často potřeba zajít ještě na Koháč 🙂 .

Trasa:  37 km

Výškové metry:  444 m

Účast:  Jirka V., Míra D., Pavel T., Přemek, Vítek S., Stenly, Banán, Petr Š., Kory, Jirka T., Zdenál, Petr Podh., Milan J., Vláďa Ř.,

Vyjížďku nedokončil: všichni dokončili

Defekt: Jirka V. sborka-rozborka-sborka přehazovačky, Kory

Trackmaker: Vítek S.

GPS: mapa

Komentář: Na startu jsem navrhnul trasu ke Kluku, Tři brody, červená podél řeky do Boršova a ostatní souhlasili. Cestou ke mě pár bajkerů přijelo a ptá se: “Ty chceš na Kluka až na vrchol?”. Všem jsem řekl že ne … a nakonec jsme tam skončili. Já ale nelhal, opravdu se mi tam nechtělo 🙂 , jen to cestou tak ňák vyšlo. Po sjezdu z Kluka jsem podlehl tichému soustavnému nátlaku trvajícímu už od startu (jé tam bude bahna) a k řece už nejel. Takže jediný, kdo dodržel plánovanou trasu byl Petr Š.. Ten nad Kvítkovicemi, když jsme řešili Koryho defekt, vyrazil napřed, že prý jede pomalu a že ho dojedeme 🙂 🙂 . Když jsme byli na panelce tak volal kde jsme, že je na červený a čeká na nás. Tak jsme ho nasměrovali k Nezmarovi, kde bylo dost plno, ale Zdenda uplatnil svůj šarm, hosty přesadil a nám vyčlenil 2 stoly!

Trasa: 38 km

Výškové metry: 440 m

Účast:  Jirka V., Míra D., Pavel T., Přemek, Vítek S., Bivoj, Stenly, Venca K., Banán

Vyjížďku nedokončil: všichni dokončili

Defekt: Bivoj

Trackmaker: Pavel T. – po získání Pilníka je stále ve formě a při ohlášené delší absenci tradičního trackmakera Pavla K. zaútočil na další cenu – nočního trackmakera

GPS: mapa

Komentář: První noční vyjížďka bývá tradičně testem zimního a nočního vybavení. Tentokrát jsme zimní vybavení neměli šanci otestovat, protože teplý podzim zatím stále trvá. Noční vybavení jsme otestovali a všichni dopadli na jedničku. Všem vydrželo svítit co bylo potřeba celou vyjížďku. Bivoj se dále pustil do testování přípravy na defekt … a bohužel tady se ukázaly rezervy 🙂 . Po píchnutí na Včelné mu kamarádi půjčili duši, jelikož si jako náhradní vezl silniční. Zkoušeli jsme ho přemluvit aby ji zkusil, že to musí dát, ale nechtěl. Naneštěstí píchnul ještě jednou, cestou domů, kam dorazil po 9 km a 2 hodinách tlačení  v 01:08. To je skoro čtvrtina vyjížďky !! Naštěstí si před cestou odpočinul a posilnil se na Koháči, tak to prej docela šlo 🙂 🙂