Author Archive
Trasa: 39 km, 21. století – viz GPS
Výškové metry: 376 m
Účast: Hony, Přema, Tiki, Bivoj, Majkl, Aleš, Kruťák, Kocour, Honza D., David Č., Koubič, Vláďa, Vráťa P.
Pád: nikdo
Defekt: nikdo
Trackmaker: Majkl
GPS: sports-tracker.com
Komentář: Zase bylo horko, posledně se nám koupání pod přehradou v Římově nepovedlo, pro tentokrát byl tedy Vejvar jasnou volbou. Koupání bylo famózní, betonový bazén byl na notnou chvíli jen náš. Mezi partičku naháčů se nechtělo jak dětem, které se tak jen cachtali v řece, tak páru, který vytrvale čekal na druhém břehu řeky. Při výlezu po kluzkém betonovém žlabu jsme všem ještě předvedli velkolepé divadlo. Následoval teplý Samson u stánku a valilo se na Koháč, kde jsme si spravili chuť.
Hony
Trasa: 50 km, 21. století – viz GPS
Výškové metry: 653 m
Účast: Zdeny, Alesak, Bivoj, Tauby, Pavel T, Majk, Kuba Jerhot, Prema, Kocour
Pád: Tauby
Defekt: nikdo
Trackmaker: Zdeny
GPS: Strava
Komentář: Čas dovolených a teple počasí schvátilo nezmarstvo a tak místo do kopců se vyrazilo na pivo. Lehká gravelova vyjížďka cílila na Petrovice. Tady padlo pár škopků a rozdělení grupeta na skupinu vláček z Borovan a návrat po vlastní ose. Nejzáludnejš terén čekal v lesích okolo Zalin, kde se Tauby poroučel k zemi a roztrhl fungl nove kalhotky z Decathlonu (prý za 1800 voe)
Zdeny
Trasa: 33 km
Výškové metry: 490 m
Účast: Pavel Kosař, Petr Šikl, Eri, Zdeny, Vláďa Řehoř, Pavel Tíkal, Petr Podhola, Míra Doležel, Hony, Radek Plšek, Sohy, Banán, Kory
Vyjížďku nedokončil: Do Šnytu na závěrečnou párty nedorazil Radek a Kory
Pád: nikdo
Defekt: nikdo
Trackmaker: Pavel Kosař
GPS: záznam trasy
Komentář:
Poslední vyjížďka Night Ridu má pro letošek pořadové číslo 22. Díky přestupnému roku je to nejdelší noční sezóna, ale i tak se mi zdá, že utekla nějak moc rychle. Na startu je nás neobvykle hodně, někteří poprvé a zároveň naposledy. Ambice na chvilku vyvolají přehršel emocí nad destinací téhle vyjížďky, předzvěst nadcházející sezóny, kde tyto praktiky zdomácněli.
Se šlápnutím do pedálů je zase vše jak má být, vyrážíme směrem na Vrábče, kde začíná ten správný trail. Kosa mi dělá radost, míří do rokle pod Kroclovem, kterou nám při jedné z předchozích vyjížděk popisoval. Všichni víme, že to bude veliká divočina, tahle neprobádaná lokalita je plná trialových pokladů, jejichž obtížnost však převyšuje naše schopnosti.
Závěr patří červené kolem řeky. Cestou domlouváme místo závěrečné párty. Kdyby nebyl návrat z Archy v Boršově tak dlouhý a pro některé adepty velmi, velmi nebezpečný s nějakým tím promile v žíle, snad jsme tam i sezónu zakončili. Střízlivá úvaha nás neomylně dovedla do oblíbeného Šnytu a byla to správná volba.
Po občerstvení zeleným pivem a nějakou tou pochutinou, došlo na vyhlášení výsledků NR sezóny. Trasérem se stal neomylně Kosa a patří mu za to naše veliké poděkování. Znovu nám objevil nové pěšiny a přinesl tak spousu zábavy. Nejvíce pádů zaznamenal Pája Tíkal, pomohli mu v nich jeho sněhový andělíčci, myslím, že se při tom všichni výborně zasmáli. Kategorie defekty skončila plichtou mezi šesti jezdci, všichni s jedním defektem na kontu, což dle mého názoru nestojí ani za zmínku, snad jen oprava Ondrova defektu ve vlaku opravdu kralovala. Konečně, cenu Night Ridera si do hospody přivezl a znovu odvezl Hony. Ano „JÁ“ – „Ave JÁ“! Po získání Pilníka navazuji výhrou v noční sezóně. Na kontě mám za rok 50 úterních vyjížděk. I přes malé rezervy nezbývá, než se pochválit, nikdo jiný to za mne totiž neudělá, ani nenapíše.
Díky za společně strávený čas.
Hony
PS: Nakonec jsem všechny ty statistiky doplnil i se záznamy tras.
Trasa: 30 km
Výškové metry: 429 m
Účast: Pavel K., Pavel T., Míra D., Hony, Zdeny, Eri, Jirka T., Petr P., Lojza O., Stanley
Vyjížďku nedokončil: všichni, do Čéčovky jen Pavel T., Míra, Hony, Zdeny, Eri a Petr P.
Pád: Jirka T., možná i někdo další, ale nenahlášeno.
Defekt: nikdo
Trackmaker: Pavel K.
GPS: záznam trasy
Komentář: Na NR nebývale hojná účast!
Tentokrát vyjížďka vedená křížem krážem kolem potoka Dobrá voda v Libničském lese. Kola tu neposedně tancovala po nepěkně oslizlých kořenech, krotit je pak vyžadovalo přemíru úsilí. Ty co však vydrželi do konce, do Čéčovky, čekla zasloužená, luxusně načepovaná Plzínka.
Biku zdar Hony.
Trasa: 26 km, na Čínu, kolem slévárny, Rudolfov, stará cesta na hráz Mrhalu, Kodetka, Hlincovka, Mrhal, Lustenek, kolem Vráteckého potoka, Malé Dubičné, Dobrá Voda, schody u kostela a do Družsťáku
Výškové metry: 374 m
Účast: Jirka Tuček, Petr Šikl, Míra Doležel, Pavel Tíkal, Jakub Jerhot, Stanley, Hony
Vyjížďku nedokončil: —
Pád: Pavel Tíkal
Defekt: nikdo
Trackmaker: Petr Šikl
GPS: sports-tracker.com
Komentář: Na hodinách jsme si o víkendu posunuli čas o hodinu dopředu a zkrátili tím již tak krátký den. Nastal čas, abychom oprášili na delší dobu odložená světla a dobili jejich baterie. Nastal čas Night Ridu!
Dlouhou vyjížďku se světlem na helmě jsem naposledy absolvoval s koncem předešlé noční sezóny. Krátké přejezdy s čelovkou na běhání sice ano, ale šlo spíše o přesuny z hospody, které bych stejně zvládnul i bez světla. Za doprovodu pouličních lamp to spíše vyžaduje bezpečnost provozu. Vyjet do temných pěšin zapadaných podzimním listím ukrývající uvolněné kameny, kořeny a větve, je po takové době opravdu veliké dobrodružství. Hlava už tohle všechno zažila, místa zná, viděla je ve dne i v noci, za such i s blátem, dokonce i sněhem. Přesto všechno dělá, jako by to bylo poprvé a znovu se bojí. Díky ostatním spolubikerům však hlavě nedávám šanci a řítím se do temné noci.
Mrhal je báječná biková lokalita snad za každého počasí. Dnes je plná spadaného bukového listí, které má ve světlech našich lamp nádhernou měděnou barvu a pod koly hlasitě šustí. Zde však hlava znovu zlobí, moc dobře ví, co listí může skrýt, ale co oči nevidí, toho se hlava nebojí. Je to zábavné, jak hodně jiné mohou tyhle známé pěšiny být, když se změní čas.
Mrhalska bylo pro tuto chvíli dost, míříme dál k Dubičáku. Nechybí tak již tradiční zastávka pro pořízení fotografie na vrcholu slavné sjezdovky s výhledem na rodnou hroudu. Užíváme si ty chvíle, ale ne přespříliš, nočního dovádění bude ještě spousta.
Rychle do Družsťáku na zaslouženou odměnu.
Hony
Trasa: 43 km, po modré turistické až do Římova, křížoá cesta, hráz, zbytek křížové cesty od Svtého hrobu, žlutá turistická až k Otmance, úhybný manévr k letišti Doudleby, zelená turistická do Plava, kolem úpravny vody a Malše do Šnytu.
Účast: Jirka T., Hony, Míra D., Vítek S., Zub
Vyjížďku nedokončil: Vítek – bláto za to může a trochu asi i stav převodů
Pád: Míra D. – chtěl se koupat v Malši, ale nevyšlo mu to
Defekt: nikdo
Trackmaker: Vítek, Jirka
Komentář:
Současné turbulentní dění bylo příčinou nutnosti svolat vyjížďku zakončenou posezením v restauraci. Míra neváhal a zamluvil stůl ve Šnytu, abychom měli jistotu, že se po uvolněném zákazu do restaurace vejdeme. Příslib hojné účasti na vyjížďce se ale nekonal, více než bike, zdá se táhne pivo.
Vrchní trasér se dnes z vyjížďky omluvil, pomyslné žezlo přebral Vítek a vedl malé družstvo po modré turistické značce směrem na Římov. Úzkou betonovou lávku přes stoku za jezem U Špačků zdolal pouze srdcař Míra, ostatní se svezli po lávce nové, široké. Dbaje Lojzových slov o udržování původních cest, ctíme nadále starou úzkou pěšinu. Modrá na Římov je nádherná bajková trasa, dnes je okořeněná blátem, které se postupně stává osudným Vítkovo biku. Opakovaně sukující se řetěz dohání Vítka doslova k šílenství, tichému a nezvratnému, pěkně po Syrotkovsku. Před Noskovým Mlýnem otáčí domů, tedy přesněji do Šnytu na pivo, kde tuší přítomnost ostatního Nezmarstva, zlákaného pivním mokem. Netřeba dalších slov, tyhle věty myslím vystihují to, co probíhalo Vítkovi hlavou.
Traserství přebírá Tuča, tím pádem se výrazně mění tempo vyjížďky, protože Jiří je v tréninku. Střídá kolo s během pod vedením své manželky Jany, a tak jeho nohy i hlava chtějí letět s větrem o závod. Římovská křížová cesta má s blížícím se vánočním časem příjemnou atmosféru, stejně tak tajemně osvícená hráz přehrady. Stoupání od Svatého hrobu pod kostel plné bláta vyžaduje volbu správné stopy a cit v pedálech, jinak hrozí bezmocné šlapání na místě. Míjíme poklidné třpytivě nasvícené náměstí a vydáváme se po žluté z pět k domovu. Úhybným manévrem na Doudlebské letiště chceme objet rozblácené staveniště dálničního traktu, leč jsme nečekaně lapeni do bahna za letištěm.
Začíná se ozývat Míra, čas plyne a Šnyt ne, a ne v dohledu. Hubuje nám při každé odchylce od přímé trasy k pivu. V Plavu ztrácíme Zuba, nepřizpůsobil se Tučovo svižnému tempu, dokončuje po asfaltu. Pouštíme se do trailu po levém břehu Malše, výkřik za zády a mizící světlo ve srázu k řece mě otáčí. Míra nažhaven na orosené pivo, málem ukojil svou touhu v chladivém proudu řeky. Jako zázrakem se po pádu zastavil těsně u vody, nad kterou přesahoval jen jeho baťoh. Kolo takové štěstí nemělo, to jsme vytáhli z vody, srovnali mu potočená řídítka a jelo se, již na pohodu rovnou do Šnytu.
Rychle dohnat s plným půllitrem co se v lese zameškalo, sníst co v kuchyni ještě zbylo a rychle platit, zavíračka se blíží, Dnes již víme, že to letos byla prví a zároveň poslední hospoda po vyjížďce.
Hony
Trasa: 33 km, červená kolem Vltavy, Dívčák, Třísov, Mohyly, Modrý obrázek, Granátník, Krumlov nádraží; Eriho tým dojel až do ČB.
Výškové metry: 821 m
Účast: Ondra, Honza L. Marek L., Vítek, Eri, Hony, Pavel Tíkal, Jirka Z., Venca Drbout, Míra Doležel, Petr Pokorný, Aleš, Koubič, Bivoj, Duby, Přema, Vláďa, Honza M., Honza A., Honza D., Vráťa, Suda
Pád: Míra Doležel, Honza Ludvík, Pavel Tíkal
Defekt: nikdo
Trackmaker: Eri
GPS: https://mapy.cz/s/palufopufu
Komentář: Úterní scénář plánu vyjížďky nabírá nebezpečnou podobu beznaděje. Netrasuje-li Ondra, není tu nikdo, kdo by aktivně převzal jeho roli. Místo návrhů kvalitních bikerských tras jsou předhazována místa, kam rozhodně nejet, skýtajících mnoho kopců, šotolinových rovin, kopřivami zarostlých pěšin! Dokola je připomínán brzký návrat k půllitru piva. Pod tíhou situace, si jako již poněkolikáté, bere na svá bedra trasérství Eri. Raději zaimprovizuje a povede skupinu do oblíbených míst, než aby se nechal vést, pro něho nudnými šotolinami. Místo povděku sklízí varianta červené k Dívčáku obavy z velkého množství bahna a padlých stromů přes cestu. Jak velmi kritičtí jsme k návrhům druhých, však sami bez nápadu!
Červená k Dívčáku sice plná bahna opravdu je, padlých stromů zdoláváme jen pár. Míra dokonce okouší bahenní koupel na vlastní kůži, statečně pokračuje jako pravý Nezmar dál. Z obav se postupně stávají zážitky. A proto tu jsme!
Přejet Granátník od Modrého obrázku přináší všeobecné nadšení. Především si libují zbrusu noví majitelé celoodpružených strojů. Ti, co je ještě nevlastní, možná tento přejezd přesvědčil, nebo je alespoň posunul o krůček dále v rozhodování. Kameny ukryté v trávě dokáží nejednoho bikera seslat k zemi a nechat pocítit jejich tvrdost!
Nabuzeni tímto nádherným technickým úsekem pokračujeme dále prudkým sjezdem kolem rozhledny pod Granátníkem, přicházejí příkré schody, které Vítek pravou stranou bravurně zdolává. Většina úsek vede, na tohle už jeden musí něco umět, a především na to musí mít hlavu! Další, kdo se do sjezdu pouští je Pavel Tíkal……
„Když Pavel vedl kolo po značené cyklostezce, ošklivě podklouzl, při čemž utrpěl zlomeninu proximálního radia pravé ruky a několik tržných ran. “
Zraněného cyklisty se ujímá amatérská zdravotnická část mužstva pod vedením zkušeného stomatologa a řidiče rychlé lékařské pomoci. Justiční část mužstva kontaktuje rychlou záchrannou službu. I těch několik málo minut do jejího příjezdu se zdá být nekonečných.
Pavlovo kolo je třeba dopravit domů, Vítek jej sváží ke Krumlovském u nádraží a odtud Alice autem do Budějovic. Ani v této chvíli, pod tíhou všech uplynulých událostí, není skupina jednotná. Dělí se na dvě skupiny, na ty to chtějí jet po ose domů a ty co chtějí pít na znovunarození Pavla a cestu dokončit vlakem. Především vzájemná dohoda, kdo jak pojede je velmi náročná.
Čekání na vlak zpříjemnilo několik rozličných druhů piv, a nakonec i cestu samotnou. Závěr patřil, jak jinak než Koháči, kde se sedělo ještě po půlnoci.
Ufffff………
Hony
Máme tu konečně netrpělivě očekávanou výrobu nových teamových dresů.
Právě probíhá zpracování zcela nového grafického návrhu přením designerem Kalaše panem Rohelem. V zadání bylo dodržet teamovou oranžovou barvu, dominantní logo klubu a následně jednotlivých sponzorů. Vše ostatní je otevřené. Uvidíme, hned jak bude návrh hotov, představím vám jej.
Letos bude možné objednat dresy i pro další rodinné příslušníky členů klubu (manželky, přítelkyně a děti).
Pokud do konce června provedeme odzkoušení a objednání dresů, budou dodány během prvního týdne v srpnu.
VELIKOSTI a OBJEDNÁVKY
Tabulka pro zápis velikostí a množství požadovaných kusů:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1iobZCn24uXB_JUr8YpHGs_ZpXT7RjKGTw9-QmqfBI5s/edit?usp=sharing
Do tabulky zapište své celé jméno, velikost dresu, kalhot a počty kusů požadovaného oblečení. U kalhot je výběr ze dvou typů vložek – vše je v přiložené nabídce.
V přehledové tabulce je jen část sortimentu, který jsem vyhodnotil jako smysluplný. Pokud ale bude zájem i o jiné produkty z kompletní nabídky, zadejte je do tabulky a poptáme je. Zde je domluvená VIP nabídka – vybrané produkty, ceny, popis produktů a materiálů. Data jen pro náš klub!
Další slevou budou sponzorské dary.
Tabulku průběžně doplním, ještě není kompletní.
ZKOUŠENÍ VELIKOSTÍ
Zkoušení velikosti dresů v kanceláři Petra Pokorného na Nám. Přem. Otakara II. 58/16 :
středa – 17.06.2020 – dopoledne (8-13)
čtvrtek – 18.06.2020 – odpoledne (16-20)
pátek – 19.06.2020 – dopoledne (8-12)
Nevolejte Petrovi, termíny platí! Vezměte si manželky, přítelkyně a děti a bez ohlášení doražte!
Od Kalaše máme zapůjčenou novější sadu zkušebních dresů. Jedná se o dres a kraťasy. Velikosti jsou ale stejné jako u předchozí zkušební sady. Pokud vám tedy velikost z minula sedí, není třeba zkoušet. Kdo si není jist, prováděl výměny, má možnost si velikost ověřit. Na současných dresech je velikost uvedena na štítku. Dle vlikosti dresu a kraťasů budou objednány bundy a dlouhé kalhoty.
PRODUKTY KALAS
Nabídka produktů Kalas ve vlastní designu:
Kompletní nabídka veškerých produktů, které můžeme objednat ve vlastním designu. Je zde popis materiálů i vhodnost užití. Fyzicky bohužel nejsou produkty k dispozici.