Warning: Declaration of Jetpack_IXR_Client::query() should be compatible with IXR_Client::query(...$args) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php on line 0

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php:0) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1758

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php:0) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1758

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php:0) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1758

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php:0) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1758

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php:0) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1758

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php:0) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1758

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php:0) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1758

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-content/plugins/jetpack/class.jetpack-ixr-client.php:0) in /www/doc/www.bknezmar.cz/www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1758
{"id":15805,"date":"2018-06-04T21:32:26","date_gmt":"2018-06-04T19:32:26","guid":{"rendered":"http:\/\/www.bknezmar.cz\/?p=15805"},"modified":"2018-06-06T22:21:36","modified_gmt":"2018-06-06T20:21:36","slug":"vkjc-2018-2","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.bknezmar.cz\/?p=15805","title":{"rendered":"VKJ\u010c 2018 4.-8.5.2018"},"content":{"rendered":"

Dal\u0161\u00ed ro\u010dn\u00edk Vrcha\u0159sk\u00e9 koruny Ji\u017en\u00edch \u010cech<\/a>\u00a0jsme se op\u011bt rozhodli objet na jeden z\u00e1tah. I tentokr\u00e1t jsou vrcholy po cel\u00e9m kraji a jeliko\u017e jsme zvolili druh\u00fd prodlou\u017een\u00fd kv\u011btnov\u00fd v\u00edkend, tak na to m\u00e1me s\u00a0pond\u011bln\u00ed dovolenou a \u00fatern\u00edm sv\u00e1tkem 4 dny. Podle toho jsme napl\u00e1novali dojezd vlakem na start do Nov\u00e9 Pece, cestu po vrcholech po sm\u011bru hodinov\u00fdch ru\u010di\u010dek s c\u00edlem v Lou\u010dovic\u00edch a domu zase vlakem. Taky se t\u00edm vyhneme neobl\u00edben\u00e9mu p\u0159ejezdu kolem Lipna. I tak to d\u00e1 podle cykloserveru 515 km a 10.826 v\u00fd\u0161kov\u00fdch metr\u016f.<\/p>\n

P\u00e1tek 4.5.2018 jsme vyrazili, nakonec jen ve dvou, Hony a j\u00e1. Kdo letos byl s\u00a0Honym na vyj\u00ed\u017e\u010fce, tak asi v\u00ed, jak mi bylo. Na\u0161t\u011bst\u00ed jsem se nenechal vyprovokovat a pe\u010dliv\u011b dr\u017eel loudac\u00ed tempo. Co Hony vyjel, j\u00e1 vytla\u010dil, ale lep\u0161\u00ed m\u00edt zran\u011bn\u00e9 ego ne\u017e nohy :). Po obdob\u00ed sucha a brut\u00e1ln\u00ed pylov\u00e9 sez\u00f3n\u011b, kdy se na vyj\u00ed\u017e\u010fk\u00e1ch pr\u00e1\u0161\u00ed, \u017ee ani nen\u00ed vid\u011bt, cel\u00fd \u010dtvrtek pr\u0161\u00ed. Co\u017e je dobr\u00e1 zpr\u00e1va, sice bude asi m\u00edsty bahno, ale nebude se pr\u00e1\u0161it! Ve \u010dtvrtek se taky u M\u0159\u00ed\u010de srazili vlaky, tak\u017ee nebylo jasn\u00e9, jestli do Nov\u00e9 Pece v\u016fbec n\u011bco pojede. Nakonec jsme se v\u00a0po\u0159\u00e1dku dostali na start a v\u00a018:15 vyrazili. Na rozjezd jsme si dali nekone\u010dn\u00e9 stoup\u00e1n\u00ed na T\u0159\u00edstoli\u010dn\u00edk, p\u0159ev\u00fd\u0161en\u00ed 600 metr\u016f. Na prvn\u00ed Jiho\u010desk\u00fd vrchol jedeme stylov\u011b p\u0159es Rakousko a N\u011bmecko a a\u017e na kr\u00e1tk\u00fd \u00fasek to cel\u00e9 vyjedeme po \u0161otolin\u00e1ch. Sjezd vol\u00edme po asfaltu, bl\u00ed\u017e\u00ed se ve\u010der a \u010derven\u00e1 do Nov\u00e9ho \u00fadol\u00ed bude asi hezk\u00e1, ale ur\u010dit\u011b ne cel\u00e1 jeteln\u00e1. Pod Sto\u017eeckou sk\u00e1lu dojedeme, ale ke kapli a d\u00e1l na vrchol tla\u010d\u00edme a neseme na z\u00e1dech. V\u00fdhled se soumrakem je par\u00e1dn\u00ed, cel\u00fd h\u0159eben Plech\u00e9ho a T\u0159\u00edstoli\u010dn\u00edku jak na dlani. Nasad\u00edme \u010delovky a jedem do Dobr\u00e9. Odchylujeme se sice z\u00a0trasy, ale m\u00e1me z\u00e1sadn\u00ed d\u016fvod, m\u00ed\u0159\u00edme k\u00a0N\u011bme\u010dkovi! P\u0159\u00edjemn\u011bj\u0161\u00ed hosp\u016fdku asi nezn\u00e1m. A to ubytov\u00e1n\u00ed \u2026 vzpom\u00ednky se vyno\u0159uj\u00ed\u00a0 :). Pe\u0159inami v\u00a0loveck\u00e9m apartm\u00e1 nepohrdneme, tak\u017ee spac\u00e1ky dnes nevybal\u00edme. Ujeli jsme asi 40 km.<\/p>\n

Sobota 5.5.2018. R\u00e1no vst\u00e1v\u00e1me brzy a m\u00ed\u0159\u00edme do Volar, kde sn\u00edd\u00e1me na benz\u00ednce. Na Sn\u011b\u017enou jedeme po trase 100 mil, p\u0159es Arno\u0161tov a Boletick\u00fd vojensk\u00fd prostor sm\u011br Milet\u00ednky. Cestou se, bohu\u017eel ne naposledy, vrac\u00edm pro zapomenut\u00e9 slune\u010dn\u00ed br\u00fdle. Str\u00e1\u017ee a Osule n\u00e1s prov\u011b\u0159\u00ed, ale docela n\u00e1m to jede, Husinec mineme, ob\u011bd u s\u00e1mo\u0161ky d\u00e1v\u00e1me a\u017e ve Vlachov\u011b B\u0159ez\u00ed. \u017dlut\u00e1 d\u00e1l na ter\u00e9n nevypad\u00e1 a jede kolem silnice, tak se rozhodneme jet rovnou po silnici. Pro m\u011b je to utrpen\u00ed, nekone\u010dn\u00fd kopec, ale trochu n\u00e1s to zrychl\u00ed. P\u0159i odbo\u010den\u00ed sm\u011br V\u011bnec ud\u011bl\u00e1me chybu a sj\u00ed\u017ed\u00edme jinou cestou. Nav\u00edc jsou na n\u00ed polomy a p\u0159i obj\u00ed\u017ed\u011bn\u00ed tot\u00e1ln\u011b zabloud\u00edme v\u00a0hust\u00e9m lese, kde se prod\u00edr\u00e1me ro\u0161t\u00edm. M\u00edsty ani nev\u00edme kudy se vydat a sv\u011bt\u00fdlko na konci tunelu nikde. Nakonec natref\u00edme cestu pod V\u011bncem, ale dlouho si neodpo\u010dineme, n\u00e1sleduje Keltsk\u00e1 cesta (Celtic Path) – takto vzletn\u011b n\u011bkdo pojmenoval brut\u00e1l v\u00fd\u0161krab p\u0159es kameny po str\u00e1ni kam pa\u0159\u00ed slunce. No alespo\u0148 sjezd si u\u017eijeme. Ze \u010ckyn\u011b jedeme po zelen\u00e9 p\u0159\u00edmo do \u010cestic, v\u00a0cykloserveru zelen\u00e1 zna\u010dka nen\u00ed, ale zd\u00e1 se n\u00e1m lep\u0161\u00ed. T\u011b\u017eko \u0159\u00edct, p\u0159es kopec je to stejn\u011b. Kolem Hoslovick\u00e9ho ml\u00fdna vyjedeme k\u00a0rozhledn\u011b a t\u00edm m\u00e1me podh\u016f\u0159\u00ed \u0160umavy za sebou. Do Strakonic je to super dlouh\u00fd sjezd, kr\u00e1sn\u00e9 p\u011b\u0161inky borov\u00fdm lesem. Ve Strakonic\u00edch potk\u00e1me podobn\u011b na t\u011b\u017eko nalo\u017een\u00fd p\u00e1r, vl\u00eddn\u011b n\u00e1s oslovuj\u00ed, ale s\u00a0vidinou bl\u00ed\u017e\u00edc\u00edho se ve\u010dera (a piva) jim jen letmo odpov\u00edme na pozdrav a jedeme d\u00e1l. Zp\u011btn\u011b m\u011b to mrz\u00ed, byly to sp\u0159\u00edzn\u011bn\u00e9 du\u0161e, mo\u017en\u00e1 dokonce obj\u00ed\u017ed\u011bly to, co my. Span\u00ed napl\u00e1nujeme kus d\u00e1l v\u00a0Sedlic\u00edch, kde tu\u0161\u00edme hospodu. Najdeme dokonce dv\u011b a na\u0161t\u011bst\u00ed v jedn\u00e9 va\u0159\u00ed. Doj\u00edd\u00e1me se za cel\u00fd den, kouk\u00e1me na hokej a lemt\u00e1me pivo. Na span\u00ed dojedeme kus za ves do lesa. Sp\u00edme cca na 165 km trasy. Dr\u017e\u00edme se pl\u00e1nu 120 km na den.<\/p>\n

Ned\u011ble 6.5.2018. Po r\u00e1nu je to n\u00e1dhera. Nebe bez mr\u00e1\u010dku, krajina osv\u011btlen\u00e1 rann\u00edmi paprsky a nav\u00edc to p\u011bkn\u011b jede. Mu\u017eetick\u00fd vrch a Hrad p\u0159ejedeme raz dva a v\u00a0Mirotic\u00edch hled\u00e1me kde se ob\u010derstvit. Jedin\u00e1 mo\u017enost takhle v\u00a0ned\u011bli po r\u00e1nu je op\u011bt benz\u00ednka. D\u00e1l ke Zv\u00edkovsk\u00e9mu podhrad\u00ed je to kr\u00e1sn\u00e1 cesti\u010dka pod\u00e9l potoka. Trochu se ob\u00e1v\u00e1me \u010derven\u00e9 zna\u010dky okolo Vltavy. Tu\u0161\u00edme, \u017ee to bude technicky n\u00e1ro\u010dn\u00e9, zarostl\u00e9, t\u011b\u017eko jeteln\u00e9, ale srdnat\u011b se do toho pou\u0161t\u00edme. Do obce V\u016fs\u00ed to jde dob\u0159e, ale pak to za\u010d\u00edn\u00e1. Dost hled\u00e1me zna\u010dku a kdy\u017e u\u017e ji najdeme tak je to podle o\u010dek\u00e1v\u00e1n\u00ed ro\u0161t\u00edm a dol\u016f nejeteln\u00e9 nebo vokoule, nahoru tla\u010dit nebo n\u00e9st. Trochu zav\u00e1h\u00e1me na prudk\u00e9m sr\u00e1zu, ale plni optimismu d\u016fsledn\u011b dr\u017e\u00edme zna\u010dku. Alespo\u0148 dokud nep\u0159ehl\u00e9dneme, \u017ee odbo\u010duje. Zjist\u00edme to sice hned, ale vy\u0161kr\u00e1bat se 20 metr\u016f zp\u011bt stoj\u00ed za to. D\u00e1l u\u017e spr\u00e1vn\u011b, po kamenech, kde se ned\u00e1 ani j\u00edt, skles\u00e1me a\u017e k\u00a0hladin\u011b Vltavy. Tak snad u\u017e to pojede \u2026 a\u017e oprav\u00edme defekt. S\u00a0novu du\u0161\u00ed se to hned tla\u010d\u00ed l\u00edp, ale radost n\u00e1m kaz\u00ed p\u00e1re\u010dek, co jde proti n\u00e1m. \u017de pr\u00fd jestli v\u00edme, kam jdeme a jak to tam vypad\u00e1, up\u0159\u00edmn\u011b n\u00e1s lituj\u00ed. Nov\u011b nejde zna\u010dka p\u011b\u0161inkami lesem, ale pod\u00e9l plotu nov\u00e9 obory, kter\u00fd jde rovn\u011b p\u0159es \u00fadol\u00ed\u010dka potok\u016f. Nejd\u0159\u00edve oprav\u00edme znovu defekt a pak jdeme na to. J\u00edzda po rovin\u011b, vo dr\u017eku sklouzat dol\u016f, s\u00a0nejv\u011bt\u0161\u00edm vyp\u011bt\u00edm se vy\u0161kr\u00e1bat nahoru, j\u00edzda po rovin\u011b, vo dr\u017eku dol\u016f \u2026. takhle asi 5 kr\u00e1t a\u017e do tot\u00e1ln\u00edho vy\u010derp\u00e1n\u00ed. Hr\u016fza a p\u00e1r kilometr\u016f se plaho\u010d\u00edme 2 hodiny. U \u010cerven\u00e9 natref\u00edme 2 podobn\u00e9 bikery, stejn\u011b nalo\u017een\u00e9 (vybaven\u00e9 firmou Orgo\u0148!!!), na podobn\u00e9m v\u00fdlet\u011b, ve stejn\u00e9m psychick\u00e9m a fyzick\u00e9m stavu, co jdou proti. Setk\u00e1n\u00ed pojmeme jako skupinovou terapii a navz\u00e1jem se vypov\u00edd\u00e1v\u00e1me, co m\u00e1me za sebou a co ty druh\u00e9 je\u0161t\u011b \u010dek\u00e1. Optimistick\u00e9 to nen\u00ed. Do\u0161kr\u00e1beme se k\u00a0Podolsku, kde se na benz\u00ednce ob\u010derstvujeme a napl\u00e1nujeme zkratku po silnici. Ztratit dal\u0161\u00ed hodiny na podobn\u00e9m \u00faseku se n\u00e1m nechce a abychom st\u00edhali span\u00ed za T\u00e1borem, tak mus\u00edme zrychlit. Na trasu se napojujeme p\u0159ed vrchem T\u00e1bor, to u\u017e se i svezeme, d\u00e1l p\u0159es rozhlednu u Rad\u011btic (s v\u00fdhledem na ob\u0159\u00ed kopice hnoje, kterou zem\u011bd\u011blci navezli p\u0159\u00edmo pod n\u00ed) a\u017e k\u00a0Lu\u017enici. Na \u00fasek a\u017e do T\u00e1bora se t\u011b\u0161\u00edm, a opravdu je to par\u00e1da. Technick\u00e1 p\u011b\u0161inka, takov\u00fd singl\u00edk v\u00a0d\u00e9lce 25 km. Sice je to dost n\u00e1ro\u010dn\u00e9, pomal\u00e9, ale pot\u011b\u0161\u00ed to. Nakonec dojedeme podle pl\u00e1nu a\u017e do kempu u Kn\u00ed\u017eec\u00edho rybn\u00edka u Z\u00e1rybni\u010dn\u00e9 Lhoty. Jako u\u017e tradi\u010dn\u011b doj\u00ed\u017ed\u00edme k\u00a0ve\u010deru, tak\u017ee z\u00a0posezen\u00ed na zahr\u00e1dce (kter\u00fdch cel\u00fd den m\u00edj\u00edme bez zastaven\u00ed dost a dost \u2026 a dost se t\u011b\u0161\u00edme, \u017ee n\u00e1s to ve\u010der taky \u010dek\u00e1) nen\u00ed nic. Ale uvnit\u0159 m\u00e1me v\u0161e, co pot\u0159ebujeme. Hlad m\u00e1 velk\u00e9 o\u010di, tak\u017ee marinovan\u00e1 \u017eebra oba sn\u00edme tak z\u00a0poloviny a zbytek si zabal\u00edme na z\u00edtra. Sp\u00edme cca na 283 km, tak\u017ee zase \u00fapln\u011b p\u0159esn\u011b dr\u017e\u00edme pl\u00e1n 120 km na den. Po tom, co jsme za\u017eili u Vltavy je to z\u00e1zrak.<\/p>\n

Pond\u011bl\u00ed 7.5.2018. Sp\u00edme v\u00a0lese za kempem, ale r\u00e1no se tam vrac\u00edme, p\u0159ece jen n\u011bco je p\u0159\u00edjemn\u011bj\u0161\u00ed v\u00a0lese a n\u011bco v\u00a0civilizaci. R\u00e1no je docela zima, tak si kousek popojedem na louku a na slun\u00ed\u010dku se vyh\u0159\u00edv\u00e1me a sn\u00edd\u00e1me \u017eeb\u00edrka od ve\u010de\u0159e. To se to pojede! Stoup\u00e1me sm\u011br Homole a V\u011btr\u00e1k a pak si u\u017e\u00edv\u00e1me sjezd do Ch\u00fdnova. Tam si d\u00e1v\u00e1me sv\u00e1\u010du v\u00a0parku. M\u00edstn\u00ed Z\u0160, tak 2-3 t\u0159\u00edda, tam m\u00e1 v\u00a0r\u00e1mci t\u011blocviku z\u00e1vody kolem n\u00e1m\u011bst\u00ed\u010dka. S\u00e1z\u00edme na v\u00edt\u011bze, docela je to p\u0159\u00edjemn\u00e9. Sed\u00edme, j\u00edme, pijeme a kouk\u00e1me, jak se pro zm\u011bnu sna\u017e\u00ed n\u011bkdo jin\u00fd. P\u0159es les jedeme sm\u011br Choustn\u00edk, po\u0159\u00e1d z\u00a0kopce do kopce. V lese je tam tak kilometr dlouh\u00e1 ko\u0159enov\u00e1 p\u011b\u0161inka pln\u00e1 klack\u016f, tohle b\u00fdt del\u0161\u00ed, tak tam nech\u00e1me nejen v\u0161echny s\u00edly, ale taky vyklepan\u00e9 sou\u010d\u00e1stky a v\u00fdbavu. Je\u0161t\u011b za De\u0161tnou je p\u0159ejezd v\u011bt\u0161\u00edho kopce, potom se vy\u0161kr\u00e1beme na \u010cert\u016fv K\u00e1men a m\u00ed\u0159\u00edme do rovin na T\u0159ebo\u0148sko. U Holn\u00e9 vystoup\u00e1me na Jezev\u010d\u00ed vrch, U Jem\u010diny se ob\u010derstv\u00edme a p\u0159ed Str\u00e1\u017e\u00ed si na del\u0161\u00ed dobu u\u017eijeme posledn\u00ed trejl\u00edk, sice kurz, aber sehr schon. Ze Str\u00e1\u017ee je to klasick\u00e1 jiho\u010desk\u00e1 drncav\u00e1 rovina a pak v\u00a0lese asfalt. Kn\u011b\u017esk\u00e1 sk\u00e1la stoj\u00ed za to, kr\u00e1sn\u00e9 m\u00edsto, ohni\u0161t\u011b p\u0159ipraveno, jen vybalit spac\u00e1ky, bu\u0159ty a lahv\u00e1\u010de. Na to ale nejsme p\u0159ipraveni a chceme T\u0159ebo\u0148sk\u00fdmi rovinami p\u0159ejet co nejd\u00e1l, abychom si na posledn\u00ed den ud\u011blali n\u00e1skok. Tak to drt\u00edme sice po turistick\u00fdch zna\u010dk\u00e1ch, ale v\u0161echno lesn\u00ed zpevn\u011bn\u00e9 cesty nebo asfalty. Dne\u0161n\u00ed c\u00edl je penzion Kam\u00ednek. Dokonce dor\u00e1\u017e\u00edme kdy\u017e je\u0161t\u011b sv\u00edt\u00ed slun\u00ed\u010dko, tak se chvilku vyh\u0159\u00edv\u00e1me s\u00a0pivkem na zahr\u00e1dce. Poj\u00edme, popijem a dokonce i bohatou sn\u00eddan\u00ed dostaneme v pytl\u00ed\u010dku na cestu a vyspat n\u00e1s nechaj\u00ed na zahr\u00e1dce pod stromem. Dnes jsme si opravdu trochu najeli, za den cca 140 km, na trase jsme na 424 km. Z\u00edtra n\u00e1s \u010dek\u00e1 cca 90 km, ale n\u00e1ro\u010dn\u00fdch.<\/p>\n

\u00dater\u00fd 8.5.2018. R\u00e1no si p\u0159ivstaneme, bud\u00edk na 6 hod. Dnes to asi bude bolet. Obzv\u00e1\u0161\u0165, kdy\u017e jsem n\u00e1m zabalil m\u00e1lo bobul\u00ed proti bolesti. Kdy\u017e se jede ve 2 a maj\u00ed se br\u00e1t 2 a to 2x denn\u011b, tak je t\u011bch dvojek n\u011bjak moc. Tak\u017ee pro p\u0159\u00ed\u0161t\u011b x 2 to m\u011blo bejt. Z\u00a0Novohradek m\u00e1me respekt, pak kopcovat\u00fd p\u0159ejezd k\u00a0Lipnu a tam na z\u00e1v\u011br Lu\u010d. Po 2 kilometrech je p\u0159ed n\u00e1mi trochu bahna. V\u00a0t\u00fddnu tady asi pr\u0161elo dost a voda splavila bahno z\u00a0pol\u00ed. Vypad\u00e1 nen\u00e1padn\u011b, tak do toho vjedeme. Je to tak 15-ti metrov\u00fd \u00fasek. Velk\u00e1 chyba. Skoro se to ani ned\u00e1 projet a p\u0159\u00ed\u0161ern\u011b se n\u00e1m to nabal\u00ed na kola. Nejd\u0159\u00edve se\u0161krab\u00e1v\u00e1me bahno klac\u00ed\u010dky, pak se jako dobr\u00fd zp\u016fsob uk\u00e1\u017ee krou\u017eit v\u00a0tr\u00e1v\u011b mokr\u00e9 od rosy. Najezd\u00edme tam v\u00edce kil\u00e1k\u016f ne\u017e od Kam\u00ednku sem. Dojedeme do Nakolic a tam kola \u010dist\u00edme v\u00a0rybn\u00ed\u010dku. Jedin\u00e9 bahno za celou v\u00fdpravu n\u00e1s vy\u0159ad\u00ed snad na hodinu. Dojedeme je\u0161t\u011b kus na hranici, tam si vybal\u00edme pytl\u00ed\u010dky a posn\u00edd\u00e1me. \u010cek\u00e1 n\u00e1s v\u00fd\u0161lap na Mandelstein, kter\u00fd byl adoptov\u00e1n do Jiho\u010desk\u00fdch vrchol\u016f. Kdy\u017e chceme vyrazit, tak zjist\u00edm \u017ee zas nem\u00e1m slune\u010dn\u00ed br\u00fdle. Tu\u0161\u00edm, \u017ee mi museli spadnout n\u011bkde p\u0159i myt\u00ed kola. Vrac\u00edm se, u rybn\u00ed\u010dku nejsou, ale na\u0161t\u011bst\u00ed je najdu v\u00a0tr\u00e1v\u011b u bahna. Op\u011btovn\u00e9 p\u0159ekro\u010den\u00ed hranic d\u00e1v\u00e1me v\u00a08:30, tak\u017ee 5 kilometr\u016f z\u00a0Kam\u00ednku jedeme 2 a p\u016fl hodiny. To je teda za\u010d\u00e1tek. Na Madelstein je to pad\u00e1dn\u00ed cesta, furt kurva kopec, ale jeteln\u00e9 (alespo\u0148 teda pro n\u011bkoho). Na vrcholu je to moc p\u011bkn\u00e9. Sk\u00e1ly, v\u00fdhledy, sem tu poprv\u00e9 a jsem nad\u0161enej. Zp\u00e1tky se vrac\u00edme p\u0159es \u0160ejby, kolem pralesa na Hojnou vodu a hur\u00e1 na Kun\u00ed. Tla\u010d\u00edm, nebo sp\u00ed\u0161 nesu na pokraji sil. Dolu tu\u0161\u00edm to bude stejn\u00e9, ale natref\u00edme tam cestu, kterou sjedeme sm\u011br Star\u00e9 hut\u011b. V\u00a0Pohorsk\u00e9 vsi doj\u00edd\u00e1me sn\u00eddan\u011b a ve Dvo\u0159i\u0161ti jsme hned, stav\u00edme zase na benz\u00ednce. P\u0159ejezd do Stud\u00e1nek bere hodn\u011b sil, po\u0159\u00e1d nahoru dol\u016f po \u0161otolin\u00e1ch. U\u017e vid\u00edme na konec, ale za\u010d\u00ednaj\u00ed se sb\u00edrat mraky na bou\u0159ku. Podle radaru to p\u0159ijde a budeme to m\u00edt s\u00a0chlupem. Maria Rast am Stein je zase moc hezk\u00e9 m\u00edsto. Kouk\u00e1m do mapy a p\u0159es Vyklestiku se mi moc nechce. Hled\u00e1m \u00fanik p\u0159es Vy\u0161\u00e1k, ale nakonec jedeme podle mapy a kupodivu to docela jde. V\u00a0Lou\u010dovic\u00edch jsme hned. Tak u\u017e jen Lu\u010d. Taky to docela jde jet, bejt \u010derstvej, tak si to i u\u017eiju. Cestou nahoru se bl\u00ed\u017e\u00edm ke skupince, za kterou to u\u017e zd\u00e1lky moc hezky von\u00ed. V\u00fdlet si zp\u0159\u00edjem\u0148uj\u00ed lehk\u00fdmi drogami. Na\u0161t\u011bst\u00ed v\u00a0c\u00edli, na posledn\u00edm vrcholu, ne\u010dek\u00e1 dopingov\u00e1 kontrola, tak\u017ee n\u00e1m to snad Lojza uzn\u00e1. U\u017e n\u00e1s \u010dek\u00e1 jen sam\u00e1 odm\u011bna. Sjezd z\u00a0Lu\u010de je par\u00e1dn\u00ed. V\u00a0Lou\u010dovic\u00edch m\u00e1me hodinu \u010das, hospoda je hned u n\u00e1dra\u017e\u00ed. K\u00a0j\u00eddlu sice jen k\u0159upky a bramb\u016frky, ale z\u00e1soby bereme i do vlaku, tak\u017ee n\u00e1m cesta kr\u00e1sn\u011b ut\u00edk\u00e1. Nav\u00edc pr\u0161et za\u010dalo a\u017e kdy\u017e jsme nastoupili.<\/p>\n

Kopce bolely, sed\u0159enej zadek k\u00a0tomu u\u017e tak n\u011bjak pat\u0159\u00ed, ale jinak v\u0161echno OK. Za celou cestu jsme nezmokli, lou\u017ee nebyly, bahno taky ne \u2013 a\u017e na t\u011bch smolnejch 15 metr\u016f. Vyhnuly se n\u00e1m i technick\u00e9 probl\u00e9my, m\u011bli jsme jen 2 defekty. Sam\u00e1 pozitiva a kr\u00e1sn\u00e9 vzpom\u00ednky. D\u00edky par\u0165\u00e1kovi a u\u017e se t\u011b\u0161\u00edm na dal\u0161\u00ed spole\u010dn\u00e9 kilometry.<\/p>\n\n\n\n \t

\n [Show slideshow]<\/a>\n\t\t\n\t<\/div>\n\t\t\t\n\t\t\t\t