Listopad 2017
20212223242526
27282930

Author Archive

Ještě jedno běžkařské téma.

Přéma opět nabídl skvělou možnost zajištění ubytování na Kvildě a s tím spojený běžkařský víkend s dětmi (a jak on uvádí také se staříky)

Letos je dokonce možnost sousedního objektu, což výrazně zvýšilo kapacitu.

Kdo by z Nezmarů měl zájem v termínu 19.-21.1.2018 se účastnit, prosím vyplnit formulář

Rozhodující slovo ohledně účasti, resp.přednosti bude mít Přéma, ale rychlost přihlášení také může hrát roli ;-)

Skol,

ještě ani neskončila letní sezona, ale bežkařský Nezmar se už hlásí o pozornost. Tradiční Přechod Šumavy vypadá na termín 16.-18.2.2017.

Prosím přihlašujte se (zatím orientačně, kvůli shánění ubytka) na tomto odkazu

Díky

Trasa: 29 km, lávka, Sucháč, Dobrá Voda-hřbitov, Dubičák, Hlincovka, Lustenek, Rudolfov a kolem Škodovky domu (GPS záznam napoví víc ;-) )

Výškové metry: 405 m

Účast: Ondra, Venca, Pavel Tíkal, Přema, Bivoj, Majkl, Aleš, Petr P., Petr Šikl, Víťa, Zdenál, Hony, Eri, Víčko, Toník, Koubič, Duby, Míra Doležal, Kory, Vláďa, Honza Ludvík

Pád: Eri 2x, Majkl, Hony, Vláďa, Petr P.

Defekt: nikdo

Trackmaker: Peťa Š.

GPS: http://www.sports-tracker.com/workout/honymari/59ca8a42205b9b18959bca39

GPS: https://mapy.cz/s/256H3

Komentář: Na startu proběhla strkanice o trackmakera, neb si Bivoj se Zdenálem, myslíc na kamarády, připravili překvapení v podobě nově objevených trailíků na Kluku. To ale narazili na tvrdé jádro konzervativců a vyrazilo se vstříc motanici v kopcích kolem Hlincovky, což patří k ultraklasice našeho bike podzimu. Dodávám, že tuhle vyjížďku mám moc rád. Prověrka zdatnosti, zručnosti a orientace v terénu dopadla podle očekávání-celkem dost se vedlo, padalo a ztrácelo :-) Pěkný příklad za všechny-po divokém sjezdu dolu k potoku následuje úzká lávka, na kterou si ne každý troufne. Jeden nejmenovaný jezdec, aby nespadl, zvolil bezpečnější přejezd brodem. Za brodem je ale protisvah, na kterém spadl :-) Já si tedy poctivě píšu taky jeden pád, i když to vlastně pád nebyl, protože mi kdosi zastoupil při výjezdu do svahu cestu a v nulové rychlosti jsem se opřel rukou o toho času už ležící Alešovo kolo, resp. dráty jeho kola-takže dokonce ani lokýtek nebyl! ;-) Zprávy o některých ztracených a padlých přicházely zprostředkovaně, myslím, že by to byla pěkná fotka z termovize, jak na jedné straně kopce jede vláček bajkerů nahoru, kolmo po vrstevnici jiný, pod lesem čeká třetí a v údolíčku leží kdosi po pádu. Bohužel ale takovou fotku nemám, mám jen fotku od Nezmara, kde jsem si chtěl udělat aspoň společné selfie se Zdenym. Vlezly nám ale do záběru nějaké cizí holky… No, tak jim věnujeme aspoň NOC – ono se ostatně hodí i na nás cyklisty ;-)

NOC: Jediný komu můžete stoprocentně věřit, že bude stát vždy za vámi, je váš vlastní zadek

V hospodě nás napadlo nechat udělat operátory nabídku pro BK Nezmar.

Logika zní : čím více čísel a dat, tím pro ně zajímavější a pro nás výhodnější.

Zde je formulář, tak to prosím vyplňte, kdo má zájem

Podotýkám, že to bude spíš pro ty, kteří nepodnikají, i když to není zcelapřesné, protože sice nejde rozdělit faktura, ale to neplatí pro neomezený tarif, tam to lze. Takže to třeba může vyplnit i Aleš za sebe. A samozřejmě to platí pro všechny rodinné příslušníky apod.

Kluci silničářský (vlastně i ostatní), udělal jsem ještě průzkum kdo by jel BGF. Já jo, hlašte se, nezávazně

Pánové, je třeba rozhodnout prvně TERMÍN.

Místo bude upřesněno. Přesněji – ono se samo neupřesní, takže KAŽDÝ, kdo do destinace hodlá kecat zapřemýšlí, a to způsobem, že si připraví pěkně podrobné notičky k prezentaci. To nemá být výhrůžka nebo pokus odradit vás, naopak, čím víc možností, tím lépe!, ale jde promítnutí zkušeností z časů minulých. Nebo-li, kdo si nic nepřipraví tak, aby byl schopen si destinaci obhájit (a taky výlet trošinku zorganizovat), tak je zbaven práva remcat nad lokací vybranou.

Myslím, že se shodneme, že pokud bude zvolen termín dřívější (září), lze zajet ještě někam do hor či na sever, pokud říjen, kromě toho, že se krátí den, krátí se také šance na teplejší počasí. Takže spíš by pak bylo dobré myslet na destinace jižnější a údolnatější. Že to vše bude zase jinak, to je mi jasné ;-)

K termínu samotnému. Uvažujeme jen o září a říjnu. Pitomci od Doodlu v rámci vylepšování neumožnili vybrat více dnů najednou, takže víkend je označen vždy sobotou a rozumí se PÁ-NE. Snad chápete. První vhodný termín je 8.-10.září, připomínám ovšem, že 10. září je časovka JAL na Kleť. 23.9. je BGF. 6.10. nemůžu já ;-) , ale termín jsem tam dal, byť vím, že nevyhovuje více lidem. Další týden je akce srub, kdy velká část Nezmarů také nemůže, tento termín jsem tedy úplně vynechal. Pro úplnost dodávám, že státní svátky jsou 28.9.(čtvrtek) a 28.10.(sobota). Hlasujte pro všechny termíny stylem (můžu=zelená fajfka/fakt ale opravdu nemůžu=prázdné políčko/při nejhorším můžu=žlutá fajfka v závorce). Díkas.

Hlasování zde :

Trasa: 52 km, Rožnov, Včelná, kolem mohyl, Plavnice, Hamr, Římov, Kladiny, modrá na Pořešín, Pořešínec, Kaplice, Louzek, Bujanov

Výškové metry: 922m

Účast: Ondra, Venca, Pavel Tíkal, Přema, Bivoj, Majkl, Aleš, Petr P., Petr Šikl, Víťa, Ondra Míka, Víťa Kořínek, Banán, Vláďa, Kocour, Duby

Pád: Pavel Tikal

Defekt: nikdo

Trackmaker: Petr P.

GPS: https://mapy.cz/s/1VR91 http://www.sports-tracker.com/workout/premek/598acf8cf1757228de47a399

Komentář: Dny se krátí a tak nadešel nejvyšší čas vyrazit letos podruhé do Bujanova. Jenže! Hostinský mi nebere telefony a jízdní řád hlásí, že vlak nebere kola. Do hry vstupuje můj sen dojet tu modrou značku podél Malše a nebo dokonce dojet až na státní hranice (tam jste snad v úterý ještě nikdy nebyli-nebo ano?). Zadní kolo v Rakousku, přední v Čechách (nebo naopak), cestou případně koupačka a aby duše nechřadla, tak exkurze na Svatý Kámen. No, pěkně jsem si to vybájil. Včetně toho, že na Louzku budeme v 19:30 a zpátky pro nás sjede do Dvořiště nějaký dopravce-cyklobus (když ten vlak kola nebere). Jenže ani v rozvinutém kapitalismu není někdy lehké uspokojit poptávku a když konečně přišla velmi punková nabídka jet domu kloubovým autobusem!, tak to zase narazilo na nedostatek ochoty to zaplatit (nebo spíš nedostatek chuti k této avantgardě – i vy stárnoucí páprdové! ;-) ). Vše nakonec vyřešil skoroředitel ČD Přéma, jehož intervence v případu nám vyjasnila, že jízdní řád je klamavý a vše je při starém-rozuměj jede ta samá souprava co minule, ten samý „fíra“-už nás zná a nejspíš to bude zas to samé zpoždění a zas nebude fungovat automat na jízdenky ;-) Ale ještě zpět k jízdě na kole-ta byla plynulá, vzal jsem si poučení a ovečky naháněl, ztrácení se bylo jen sporadické a na Louzek dorazili v zásadě pohromadě všichni ti, kteří chtěli. Bohužel však až v 20:15, čímž, k radosti všech, padl můj ideál. Naslepo jsme se vydali vstříc bujanovskému hostinci. Ze soumraku nad lukami zdálky probleskovaly nadějně otevřené slunečníky, na druhou stranu nás až do konce v napětí nechával ten bagr u nich zaparkovaný :-) Přesto otevřeno bylo, napojili a nasytili nás. Vlak jel přesně podle plánu, tj. pozdě a zadarmo a hlavně nás vzal – v tomto smyslu je tady ten svět ještě v pořádku. Tady jsem správně. Zde jsem člověkem, zde jezdím vlakem. A s vámi, kluci, jezdím rád kdekoliv a čímkoliv. Pro vás cokoliv.

P.S. Nezmaři tímto zdraví (něčí) kamarádku Terku, která měla přesně před dvěma lety 8.8.2015 na Pořešíně svatbu

P.

NOC:  „Konec dobrý, všechno dobré“

Trasa: 39km, kudy jsme přesně jeli, ví snad jen NASA a satelity GPS, ale přibližně to bylo takto: tašky, Koroseky, Vrábče, Hradce, pod Slavči, na Lipí, nad Dubný-Vráž, Dubný, Třebín, domů.

Výškové metry: 480 m

Účast: Ondra, Venca, Přema, Bivoj, Majkl, Petr Pokorný, Aleš, Víťa, Hony, Vláďa, Zdenál, Stanley, Koubič, Kocour, Vráťa, Alestroj

Pád: Ondra – 2 x, Majkl – 2 x

Defekt: Venca (pomalej). Pak je otázka, zda nezavedeme ještě kategorii píchnutí jiného druhu ;-)

Trackmaker: Ondra

GPS :https://mapy.cz/s/1SOIC nebo http://www.sports-tracker.com/workout/premek/5978a3af205b9b07dd12fdfd

Komentář: Drobnou záměnou písmenek (lingvisticky proměna) v ustáleném úsloví jsem do názvu reportu vdechnul vše podstatné. Silniční sekce unavená 3 osmihodinovými šichtami na zpevněných komunikacích zvící průměrně 200km denně a 3000 vejškovejch měla (v osobě traséra Ondry) nutkavou potřebu jet pomalu, krátce, ne moc do kopce a hlavně nejlépe rýt držkou v milovaném abstinovaném terénu. Já to nejdřív považoval za kombinaci snahy uniknout dešťovým mrakům a ztrácení se, ale pak se ukázalo, že celé to je záměr. A jak to traséra začlo bavit (dnes sám hovoří o zážitku typu „free spirit“), tak se motání stalo cílem, ztráceli jsme se, nacházeli a trefovali cestu necestu..Bohužel jsme trefili asi i hnízdo nějakých lesních včel u Dubného a odnesl to decentně Koubič (2 žihadla) a mohutně Bivoj (odhadem 15 pigár), který začal jevit známky anafylaktického šoku. Jako kdysi pověstný Bivoj vyrval kance, my vyvedli Bivoja z lesního komplexu, k jeho pověsti silného chlapa budiž připočteno, že dojel vlastníma silama až domů. Byl už dost oteklý, tak jsme snadno jeho paňmámě namluvili, že jsme ho tak ožrali, až nemůže ani mluvit. Vtípků padlo více a tímto se za spolek omlouváme ;-) Nicméně, ti zodpovědnější vzali telefon do ruky a složky záchranného systému se daly do pohybu. Na to jsme si samozřejmě museli počkat, to tu ještě v úterý nebylo. Do Budějc pak jel Bivoj rychlou a my taky rychlou (trasou) k Nezmarovi. Bivoj je v pořádku, tak na zdraví!

NOC:  „Jak by tady bylo krásně! Kdyby tu nebyly ty zatracený vosy!“ (Rudolf Hrušínský ve Slavnosti sněženek)